BMW ремонт и обслуживание

Заміна Мастила для BMW у Дніпрі

Заміна Мастила для BMW у Дніпрі

Мало хто знає як вірно підібрати та де замінити Мастило в авто марки BMW

Які масла використовувати для бензинових і дизельних двигунів BMW N13, N20, N26, N55, B38, B48, B58 і N47? Для бензинових двигунів N13, N20, N26, N55, B38, B48, B58 використовуються синтетичні масла з допуском BMW Longlife-01 і в’язкістю SAE 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40. Для дизельного двигуна застосовуються синтетичні масла з допуском BMW Longlife-04 і в’язкістю SAE 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40. Слід відзначити, що у BMW не рекомендується використовувати масла з допуском BMW LongLife-04 в Україні для бензинових двигунів через низьку якість пального та різкі температурні перепади.

Яка кількість масла потрібна для двигунів N13, N20, N26, N55, B38, B48, B58 і N47? Об’єм масла, л:

  • N13 – 4,25
  • N20 – 5,0
  • N26 – 5,0
  • N55 – 6,5
  • B38 – 4,25
  • B48 – 5,0
  • B58 – 6,5
  • N47 – 5,2

Оригінал чи аналог? Як вже зазначалося, BMW рекомендує використовувати оригінальні масла з допусками LongLife 01 для бензинових і LongLife 04 для дизельних двигунів, але для автомобілів поза гарантією можна використовувати аналоги з характеристиками, близькими до оригінальних масел. Важливо пам’ятати, що використання присадок до масла в двигунах BMW не допускається.

Найкращі аналоги з допуском BMW LL-01 для бензинових двигунів N13, N20, N26, N55, B38, B48, B58:

  • Mоtul 8100
  • Shеll Hеlix Ultrа
  • Моbil Super 3000
  • Liqui Моly Leichtlauf HT

Найкращі аналоги з допуском BMW LL-04 для дизельних двигунів N47:

  • Моtul Specific LL-04
  • Liqui Mоly Lоngtime HT
  • Моtul 8100 X-Сleаn
  • Alpine RSL

Щодо масляного фільтра, тут рекомендується використовувати тільки оригінал, і його ціна не така висока. Те ж саме стосується одноразової пластикової пробки або мідного ущільнювального кільця (в залежності від типу піддона).

У гаражних умовах ця процедура займе 1,5-2 години часу і не вимагає наявності спецінструменту, за винятком съемника для відкручування кришки корпусу. З інструментів буде потрібен:

  • головка або гайковий ключ на 17
  • плоска викрутка
  • смотрова яма
  • съемник для кришки корпусу фільтра
  • ємність для зливу старого масла.

Процес заміни: на гарячому двигуні відкручуємо съемником кришку стакана фільтра, виймаємо фільтруючий елемент з ущільнювальним гумовим кільцем. В смотрову яму підставляємо ємність для зливу, відкручуємо зливну пробку, зливаємо старе масло. Важливо зачекати час (не менше 20-30 хвилин) для максимально повного стікання старого масла. Далі вкручуємо нову зливну пробку (встановлюємо нове ущільнювальне кільце) і переходимо в моторний відсік, де встановлюємо два нових ущільнювальних кільця і фільтруючий елемент в жолоби кришки стакана, перед цим змастивши їх маслом. Встановлюємо кришку в стакан і затягуємо до зовміщення рисок на корпусі і кришці. Заливаємо свіже масло відповідно до об’єму, запускаємо мотор на 20-30 секунд і глушимо. Через 2-3 хвилини запускаємо двигун, даючи йому прогрітися на холостих обертах до робочої температури, і на 2-3 хвилини дозволяємо йому працювати на 1000 об/хв. Перевіряємо показання електронного щупа на центральному дисплеї — при мінімальному рівні масла з’явиться попередження. У цьому випадку доливаємо ще 100-120 грам і повторюємо процедуру. При перевищенні максимального рівня також з’являється попередження, тому важливо не “переборщити”. Електронний щуп в бензинових моторах F30 вимірює рівень в нерухомому (статичному) стані автомобіля і під час його руху (динамічному). В першому випадку електроніка оцінює рівень для уникнення масляного голодування при запуску. Для динамічного контролю рівня масла електроніці потрібно, щоб автомобіль рухався близько півгодини, після чого дані будуть зчитуватися як під час руху, так і під час стоянки. На відміну від бензинових, в дизельних моторах F30 передбачено традиційний масляний щуп, який дозволяє контролювати рівень масла звичайним способом. Перевірка рівня масла на BMW F30: через iDrive заходимо в меню “Інформація про автомобіль” (Vehicle Info) => “Стан автомобіля” (Vehicle status) => “Виміряти рівень масла” (Measure engine oil level) і отримуємо інформацію на центральному дисплеї. Важливо відзначити, що на сьогодні в більшості автосервісів застосовується сучасний метод заміни масла — апаратний або експрес-заміну. Порівняно з традиційним методом, така заміна має ряд переваг. Крім економії часу його основною перевагою є більш повне видалення старого масла, включаючи видалення з піддона продуктів зносу і нагару, чого неможливо зробити через зливну пробку. Тому для продовження ресурсу мотора рекомендується періодично проводити заміну масла апаратним методом.

Ремонт BMW +38 050 827 34 66